ENS VISITA L’AUTORA GEMMA ARMENGOL

Avui 5 de març hem rebut una visita molt especial a les nostres escoles. Ha vingut la Gemma Armengol, autora de les dues lectures que hem fet tots els alumnes de la ZER, “El dia que el metro se’ns va empassar” i “La medalla de l’Antonieta”.  L’ha acompanyat també l’editora d’Animallibres, Carme Oliveras.

La Gemma ens ha respost totes les preguntes que li hem fet, ens ha explicat com ha escrit els seus llibres i fins i tot hem creat junts una bonica història. Ens ha agradat moltíssim poder compartir una estona amb aquesta autora!

Podeu veure les fotografies de la jornada fent clic a cada escola:

Escola de Blancafort

Escola del Montgoi, Vilaverd