Ens visita l’autora Anna Vilar

Avui, dimarts 15 de març, ens ha visitat a les tres escoles de la ZER l’escriptora Anna Vilar.

Durant aquest trimestre els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior han treballat el llibre: l’aleteig de les papallones, escrit per l’escriptora que avui ens ha visitat.

L'aleteig de la papallona - Animallibres

L’ Anna Vilar (Barcelona, 1956) ha estat mestra en diverses escoles públiques. A l’Hospitalet de Llobregat va ser cap d’estudis i directora d’una escola de màxima complexitat. Actualment està jubilada i té més temps per escriure.

Durant la jornada ens ha explicat com és el dia a dia d’una escriptora, i com va ser el procés de creació de la història que tant ens ha agradat llegir.

aquí podeu veure unes fotografies de la jornada:

Escola de Blancafort

Escola Mare de Déu dels Torrents