ENS CARTEGEM AMB EL PARE NOEL

A l’Escola del Montgoi el mes de desembre va començar amb el tan esperat calendari d’advent. Cada dia un nen o nena ha llegit el que ficava dins del sobre i entre tots i totes han realitzat diferents tipus de propostes: algunes ens han ajudat a decorar l’escola, d’altres els han servit per treballar en equip i també ens han fet riure.

En aquests dies tan nadalencs a l’escola s’ha aprofitat la lectura de l’àlbum il·lustrat «Seré a casa per Nadal» per a treballar la carta. Però, a qui li podríem escriure una carta en aquestes dates? Doncs tot l’alumnat s’ha posat d’acord per enviar-li una carta al Pare Noel convidant-lo al festival de Nadal de Vilaverd. S’ha decidit el redactat entre totes i tots, primer es va fer conjuntament a l’ordinador i després es va escriure en paper. El dia següent es va anar a l’oficina de correus a deixar la carta perquè el carter Xavi li fes arribar al Pare Noel.

Sabeu què va passar? El Pare Noel ens va contestar! El divendres abans del festival va arribar una carta de Lapònia on el Pare Noel ens deia que sí que vindria!

No es sabia com arribaria perquè va explicar que tenia els rens malalts i va sorprendre a tota la comunitat educativa arribant en bicicleta!!

Voleu veure tot el que hem fet aquests dies?