Els racons i ambients del mes de GENER!!!

Començat el 2n trimestre, a educació infantil continuem el treball per racons i ambients d’aprenentatge.

Els racons els fem cada matí quan entrem a l’escola, i en ells treballem les matemàtiques (numeració, geometria, lògica), la lectoescriptura, la motricitat fina, la grafomotricitat, entre altres!

Els ambients els fem a la tarda, i tenen una durada de 15 dies. Aquest gener vam tenir els següents:

• Ambient de joc simbòlic: hem tornat a obrir el restaurant, i aquesta última setmana el consultori mèdic .
  • Ambient d’art: vam conèixer a Piet Mondrain per reproduir una obra seva “Composició en blau, groc i vermell”, i vam començar la tapa de l’àlbum.
  • Ambient dels minimons: es tracta recrear un món en petit, primer va ser l’hivern. I ara encara hi tenim els trens i les seves vies!
  • Ambient de taula de llum: hem treballar amb diferent material trasnlúcid.
  • Ambient de construccions: hem jugat amb les peces petites a fer les construccions i hem començat el torn de les grans conctruccions amb piques, maons i robes (que ens ha deixat la Natàlia del material de psicomotricitat).

A continuació, us deixem les fotografies de cada escola:

FINS AVIAT!!!