Els alumnes de Vimbodí opinem sobre La Quinzena Matemàtica.

Els alumnes de 4t i 5è de l’escola de Vimbodí hem fet una enquesta als alumnes d’Infantil, Cicle Inicial i 3r per saber què opinen sobre els enigmes matemàtics que estem fent durant “La Quinzena Matemàtica”.

Després de realitzar l’enquesta, hem elaborat uns gràfics treballant les fraccions i els percentatges.

En total, hem preguntat a 34 alumnes, i arribem a la conclusió general de què a la majoria dels alumnes els hi agrada fer els enigmes i voldrien repetir-ho el curs vinent.

Hem fet 4 preguntes amb diferents opcions de resposta, i aquí podeu veure les imatges on us mostrarem els resultats.