ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

El consell escolar és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre i de la ZER. En el consell escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: director o directora, professorat, personal d’administració i serveis, etc.

Els membres del consell escolar són elegits per un període de quatre anys i es renoven per meitats cada dos anys. Aquesta setmana s’han iniciat les eleccions a les tres escoles de la ZER:

• Dilluns 20 de novembre de 2023, a les escoles de Blancafort i del Montgoi de Vilaverd.
  • Dijous 23 de novembre de 2023 a l’escola Mare de Déu dels Torrents de Vimbodí i Poblet.

Gràcies a totes les persones de la comunitat que participeu en aquest procés d’elecció i, en especial, a les persones que heu presentat candidatura per formar part del consell escollar.