Educar a casa i Popap escolar

I en temps de confinament, us convidem a que redescobriu la ràdio!

Us convidem a que seguir el programa de Icat a Casa que podeu seguir per la ràdio de manera habitual al dial: 93.9fm   i en l’horari de les 9:00 i les 18:00 cada dia per la ràdio!
Avui us pengem  el primer programa on engeguen l’espai “Educar a casa” i us acosten les propostes del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya perquè nenes i nens no deixin d’estar connectats a l’escola. Però van começar dilluns així que ja en podeu recuperar més d’un!

Però qui  fa les propostes del D. d’educació? Doncs són tots els mestres de Catalunya que envien propostes perquè us ho passeu la mar de bé!

Però que a la tarda encara teniu ganes d’escoltar la ràdio?

Doncs us presentem el Popap escolar, de 16 a 17 hores de la tarda a Catalunya Ràdio! Aquí us deixem el primer programa però recordeu que el podeu escoltar per internet aquí o el podeu sintonitzar a la ràdio al dial 97.5 fm