Dia de la Pau a l’Escola de Blancafort

El passat dilluns, 30 de gener, alumnes i professors de l’escola de Blancafort van celebrar el dia de la pau.
La setmana anterior i, com a activitat plàstica, cada alumne va construir el seu propi colom com a símbol mundial de la voluntat de pau de tots els pobles, i el va penjar a l’entrada de l’escola junt amb el seu inequívoc desig de bona voluntat i solidaritat entre tots els pobles.
Amb anterioritat els alumnes de primària havien aprofundit en la figura de Ghandi, motiu generador de la celebració i, alhora, havien repassat la ubicació dels conflictes vigents en l’actualitat per països i una aproximació a l’arrel dels mateixos, en l’esperança que, l’any vinent, quan es repeteixi l’activitat, molts d’ells estiguin definitivament solucionats.

dia_pau_blancafort