DIA DE LA PAU A LA ZER POBLET

Avui a la ZER Poblet hem celebrat el dia de la Pau i no violència.

A l’escola del Montgoi, els nens i nenes han ballat la cançó ” Som amics”. I per acabar s’han intercanviat postals amb missatges de convivència positiva.

Aquí podeu veure les fotografies.

A l’escola de Blancafort, els nens i les nenes han preparat diferents activitats. Un grup s’ha encarregat de pensar i escriure missatges sobre la Pau i els han posat dins dels globus. Després del pati, hem llegit un manifest i hem petat els globus i cadascú a llegit el missatge. Un altre grup ha buscat informació de tots els països on hi ha guerra i han dibuixat les seves banderes. Els nens i nenes d’infantil les han pintat. I, l’últim grup han preparat una coreografia que han fet participar tots els infants de l’escola i la llar.

Aquí podeu veure les fotografies.

Els alumnes de l’escola Mare de Déu del Torrents, han estat pintant uns cors per poder després confegir un mural amb la paraula PAU i un cor. A la tarda han sortit al passadís per parlar de la PAU de les persones que han contribuït i lluitat per poder tenir la Pau al món. També, han fet una petita reflexió de que poden fer per tenir un clima de Pau a l’escola.