Concurs Logo Associació Esportiva Escolar ZER POBLET

Durant el segon trimestre vam proposar als infants de les escoles de la Zer Poblet que dibuixessin un logo per a la nostra Associació Esportiva, de la qual molts infants hi són membres.

Vam definir dues categories (Ed. Infantil i 1r i 2n-6è) i els vam demanar un dibuix que representés a l’associació, i als esports que hi practiquem.

De cada una de les tres escoles es va triar un finalista de cada categoria, i ara us podem presentar els sis finalistes.

Aquests són:

Categoria Ed. Infantil i 1r: La Mar de P4 de l’escola de Blancafort, la Thais de P5 de Vilaverd i en David de 1r de Vimbodí

Categoria 2n-6è: En Martí de 6è de l’escola de Blancafort, en Blai de 4t de Vilaverd i en Gerard de 3r de Vimbodí.

Els dibuixos finalistes estan exposats a cada una de les escoles.

Ben aviat us comunicarem el nom del guanyador o guanyadora del concurs.Estigueu atents i atentes!!!!