Concurs de lectura en veu alta

El passat dilluns 25 de març la ZER Poblet va participar en el concurs de lectura en veu alta celebrat a les dependències del Centre de Lectura de Reus. En aquest certamen han participat els tres centres de la ZER amb els següents representants:

Cicle mitjà:

Escola de Blancafort: Irene Esturao

Escola de Vilaverd: Guillem Torres

Escola de Vimbodí i Poblet: Mercè Escuer i Marc Pàmies  com a suplent.

Cicle superior:

Escola de Blancafort: Alhana Abenza

Escola de Vimbodí i Poblet: Irina Pesquero i Júlia Collell com a suplent.

Durant la jornada vam gaudir de les lectures dels nostres alumnes així com d’altres del territori convocats per aquest dia. Després d’una petita pausa en la que el jurat va fer les seves deliberacions es van anunciar els participants que passaven a la següent fase.

Tots els nostres representants ho van fer molt bé, i a més l’alumna de l’escola de Blancafort, Irene Esturao va passar a la següent fase, així que el dia 2 de maig anirem a participar en les semifinals que es desenvoluparan a Tarragona.

Enhorabona Irene i molta sort en la fase següent!

Clicant aquí podreu veure les fotografies de la jornada.