Concert d’Hivern a Vimbodí i Poblet

Ahir dissabte, 14 de gener de 2023, va tenir lloc el 34è concert d’hivern que organitza l’Ajuntament i la Societat Coral Veu de la Terra a l’església de Vimbodí i Poblet. En aquesta ocasió els alumnes de cicle mitjà i superior de l’escola Mare de Déu dels Torrents hi van participar interpretant la cançó popular anglesa “El petit estel” i “Camell d’Orient” de Manel. Aquesta darrera cançó la van cantar conjuntament amb la coral Veu de la Terra. En aquest acte la música fou la protagonista ja que també vam poder gaudir d’un repertori líric a càrrec de la soprano Charo Tris i el baix Álvaro Lozano.

Ens va fer especial il·lusió poder participar i col·laborar en aquest concert com ho havíem fet en altres edicions abans de la pandèmia. Els nens i nenes de l’escola que van venir en aquest acte van poder gaudir del cant coral i treballar conjuntament amb una de les entitats locals de Vimbodí, un fet molt enriquidor per a tots i totes.

Moltes gràcies a tots els que ho vau fer possible!

Podeu veure les fotografies i vídeos del concert  aquí

(fotos cedides per Montse Batiste i Natàlia Boyó)