Comiat a la ZER dels alumnes de 6è (2020-2021)

El dia 18 de juny vam tenir el gust d’acomiadar els alumnes de 6è, el Jose Bosch i el Sergi Herrero de Vilaverd, dins els actes de la festa de final de curs amb l’estrena de la pel·lícula al mateix poble.

El dia 21 de juny va ser el torn de l’alumne de 6è de Blancafort, l’Eneko Mayoral,  amb una celebració molt semblant a la de Vilaverd.

I el dia 22 de juny es va fer un acte de comiat dedicat exclusivament als alumnes de CS de Vimbodí i Poblet, l’Aina, l’Abril, la Mercè, la Carlota, el Max, el Gerard, el Salah, el Quim i el Marc. L’AMPA, el passat 18 de juny, dins els actes de celebració de la festa de final de curs, també va fer un reconeixement a aquests infants.

Des de la ZER cada any es dedica una cançó per acomiadar els alumnes que ens deixen per anar a l’institut. En aquesta ocasió va ser una adaptació d’una cançó de Maroon 5, titulada L’ÚLTIM ANY, i se’ls hi va lliurar un diploma i un petit obsequi, també. A més a més, cada escola va editar un vídeo emotiu amb fotografies seves del qual en poden gaudir tots els alumnes i ells mateixos van dedicar unes boniques i sinceres paraules a tots els seus companys i famílies.

MOLTA SORT EN AQUESTA NOVA ETAPA QUE INICIAREU!