COL·LABORACIÓ AMB EL MCCB. Els tresors i les col·leccions.

El projecte de col·laboració amb el Museu Comarcal de la Conca de Barberà segueix endavant!!!

En les darreres setmanes els nens i nenes de la ZER han treballat la importància que tenen alguns objectes per a elles i ells (els seus tresors), i sobre com cal tenir-ne cura per que els puguem tenir durant molt i molt de temps.

També, el fet de poder tenir una col·lecció d’objectes, ja sigui pròpia o heretada, a la que puguem anar afegint nous objectes.

Aquests dos grans àmbits estan completament relacionats amb la tasca de conservació que es duu a terme als Museus.

Us deixem uns enllaços per tal que pugueu veure els tresors i col·leccions dels infants de les tres escoles de la ZER.

Escola de Blancafort. Tresors

Escola de Blancafort. Col·leccions