Cicle de tallers 2021 a l’escola de Blancafort

A l’escola de Blancafort la setmana passada vam estar fent el cicle de tallers 2021. Aquests tallers han estat organitzats conjuntament entre l’Ajuntament de Blancafort, l’Ampa i l’escola.

El dilluns els alumnes van poder gaudir d’un espectacle de circ a càrrec de la companyia les mussaranyes. Les fotografies de la jornada estan penjades en l’article del blog que parla sobre aquest espectacle a tota la ZER.

El dimarts ens van visitar l’Assossiació Feminista de Blancafort que ens va parlar sobre els estereotips i els rols de gènere. Aquí hi ha fotografies.

El dimecres vam tenir dos tallers, una xerrada sobre ” lo Xipella” amb Míriam Rosich que va parlar als alumnes de CM i CS sobre aquest dialecte, on es parla i les seves característiques.  I un espectacle de màgia per a la resta de l’escola i al que es van afegir els alumnes de CM i CS en acabar la xerrada. Les fotografies de l’espectacle de màgia són al a l’article compartit de ZER d’aquest espectacle i les de la xerrada les teniu aquí.

El dijous ens va visitar l’Associació Esportiva Blancafort que ens va portar un taller d’esport adaptat. Els alumnes de l’escola van poder comprovar les dificultats de fer esport en cadira de rodes, o amb ceguesa per exemple. Aquí trobareu les fotografies de la jornada.

El divendres ens vam gaudir de la visita de l’associació ARDA, que ens va acostar al món de la recollida d’animals abandonats i de la necessitat de donar-los una segona oportunitat. Aquí trobareu les fotografies.

Ha estat una setmana molt especial, en la que hem gaudit i après molt sobre diferents móns.