CELEBREM EL FI DE CURS A LES ESCOLES DE LA ZER

Avui hem posat punt final al curs 21-22. A cada una de les escoles hem realitzat diferents activitats per acomiadar-nos.

A l’escola del Montgoi ahir al matí van fer la representació de la mostra del teatre i van acomiadar, davant de famílies, els seus alumnes de 6è que ens deixen per començar una altra etapa educativa. Avui, per acabar, s’han trobat telemàticament amb els seus companys de la ZER per acomiadar el curs i els alumnes de 6è. Seguidament, han fet activitats d’aigua per refrescar-se i divertir-se.

Clicant aquí podeu veure les fotografies de la jornada.

A l’Escola de Blancafort avui hem començat el dia amb la connexió amb els nostres companys de la ZER i després hi ha hagut la tradicional entrega d’orles i diplomes de primària. Els companys de classe dels alumnes de 6è han preparat uns esquetxos i endevinalles per a tots ells i per a les famílies que ens han acompanyat i, després, hi ha hagut coca i xocolata per esmorzar. Hem acabat la jornada a la piscina municipal de Blancafort on ens hem refrescat i passat una estona molt divertida.

Clicant aquí podeu veure les fotografies de la jornada.

A l’escola Mare de Déu dels Torrents els alumnes de Cicle Superior s’han connectat amb la resta de companys de la ZER Poblet per acomiadar els alumnes de 6è. Durant la resta del matí han realitzat diferents activitats d’aigua on s’han pogut fer passar la calor i passar una estona ben divertida.

Clicant aquí podeu veure les fotografies de la jornada.

Us volem compartir també el vídeo que han vist tots els alumnes que han estat connectats aquest matí en la trobada virtual, i acomiadar d’aquesta manera els alumnes de 6è de tota la ZER Poblet. Des d’aquí els hi volem desitjar molta sort en el futur.

Que passeu tots un bon estiu!!!