CARNAVAL DE LA ZER POBLET

Ja ha passat un altre any…i tornem a ser CARNAVAL, a la ZER Poblet ho hem celebrat d’allò més bé.

Durant tota la setmana a les tres escoles hem fet les ordres que ens ha manat sa majestat el rei Carnestoltes, avui divendres l’ordre era que  els infants anessin disfressats com volguessin.

Escola Mare de Déu dels Torrents:

El divendres al matí hem fet màscares cadascú a la seva aula.

Després del pati hem sortit tots fent desfilada de les disfresses, tot seguit els alumnes de 6è han llegit el testament i per acabar hem llençat el Carnestoltes per l’aire.

Escola del Montgoi:

Els alumnes d’infantil han fet màscares i s’han pintat les cares. Els alumnes de Primària han creat el rei Carnestoltes, les ordres i han fet el testament.

A la tarda han fet ball de disfresses, guerra de confeti i berenar.

El dimarts, 16 de febrer per la tarda llegiran el Testament i cremaran sa majestat Carnestoltes.

Escola de Blancafort:

Han vingut tots disfressats com han volgut. A la tarda han fet desfilada i presentació de disfresses, seguidament una mica de ballaruca i llegida del testament del Sr. Carnestoltes que ha inaugurat la tradicional guerra de confeti.

Seguidament l’ Ajuntament i l’ AMPA a les 16.30 tenien un espectacle preparat per tots els nens i nenes.