Carnaval a Blancafort

Benvingudes famílies,

Aquesta setmana hem celebrat el Carnaval a l’escola de Blancafort. Vam començar amb la visita del rei carnestoltes que ens va portar les consignes diàries.

fotos consignes

El divendres a la tarda vam fer la rua de Carnaval encapçalada pel carruatge del rei carnestoltes. Degut al tema del projecte anual de ZER sobre l’aigua, els alumnes de Primària es van disfressar de bussos, i els d’Infantil, de pirates. Unes disfresses que hem elaborat totalment a l’aula.

La rua va començar a l’escola, es va aturar a la plaça dels arbres, on es va disputar una guerra de confeti, i va acabar amb la visita als avis i àvies de la residència del poble on es va llegir el testament del rei carnestoltes i es va oferir un berenar.

fotos rua

Moltes gràcies per acompanyar-nos