Carnaval 2024 a la ZER Poblet

I finalment ha arribat el gran dia!!! Avui és CARNAVAL!!!

El Rei Carnestoltes, el Rei dels Poca-soltes ens ha donat unes ordres ben esbojarrades durant aquesta setmana, i avui, celebrem la seva festa!!!

Els alumnes de l’escola de Blancafort han fet una rua pel poble disfressats de medalles (els més petits) de flama olímpica els de 1r 2n i 3r i de cobi els de 4t i 5è. Com ja és tradició la rua ha sortit de l’escola a les 15.15 h i s’ha dirigit al centre de dia seguint la carrossa del Carnestoltes. Allí, a la placeta del davant, s’ha fet la lectura del testament, unes danses ben xules  i, seguidament, la guerra de confeti. Ha estat una tarda molt entretinguda!!

Escola de Blancafort

A l’escola de Vilaverd, la festa va començar ahir, dijous gras, amb una sortida a l’ermita del Montgoi i un esmorzar típic del dia, a base de botifarra d’ou i coca de llardons. I avui a la tarda, hem obert les portes de l’escola a totes les famílies perquè ens acompanyessin a la desfilada de disfresses i, posteriorment, a la guerra de confeti al pati. Com a acte final, ens hem acomiadat del senyor Carnestoltes amb una bonica dansa i, l’AMPA ha convidat tots i totes les participants a un berenar ben dolç!

Escola del Montgoi de Vilaverd

I a l’escola de Vimbodí, la gresca ha començat amb una rua que sortint de l’escola s’ha dirigit a la plaça Major. Tots els nens i nenes, acompanyats de les mestres, pares, mares, i molta altra gent que s’ha volgut sumar a la festa, han seguit al Rei Carnestoltes fins al centre del poble. Allí, els alumnes més grans han llegit el Testament del Carnestoltes i, a continuació, s’ha iniciat una guerra de confeti que ha omplert de colors tota la plaça.

Tot seguit, s’ha procedit a la crema del Rei Carnestoltes. I per concloure l’acte, l’AFA ens ha preparat un berenar solidari amb el qual tots i totes ens hem llepat els dits!

Escola MdD dels Torrents de Vimbodí

Podeu veure algunes imatges fent click al nom de cada escola.