Audició “Andròmines” al Teatre del Casal de l’Espluga

Aquest matí els alumnes d’educació infantil i Cicle Inicial de la ZER Poblet, juntament amb altres nens i nenes de les escoles de l’Espluga de Francolí i de la ZER Conca, han pogut gaudir plegats d’un espectacle musical al Teatre del Casal.

Andròmines, de la companyia Samfaina de Colors,  és una representació on la música, les emocions i les sensacions hi tenen un paper molt rellevant. Els infants han connectat i interactuat en tot moment amb els artistes que conduïen l’espectacle i han gaudit de les sorpreses i les cançons de l’espectacle.

Gràcies al Centre de Recursos per l’organització de l’activitat; a l’Ajuntament de l’Espluga, per la cessió de l’espai i el finançament de part del concert; i al Consell Comarcal, per la subvenció del desplaçament.

Podeu veure les fotos de la jornada aquí