Arxiu Comarcal de la Conca de Barberà

Dimarts 27 de novembre els alumnes de cicle superior de l’escola de Vimbodí, vam anar a l’Arxiu Comarcal de Montblanc. A l’Arxiu, ens van ensenyar a buscar informació per poder realitzar el treball que estem fent sobre el museu del vidre.
Ens van deixar consultar la contribució industrial i el padró municipal dels anys 1905 al 1950. Amb aquesta recerca, hem pogut saber qui eren els propietaris dels forns de vidre, quin tipus de forn era i on estava situat. També hem trobat  a partir del padró el nom dels vidriers que van treballar aquests anys.
La sortida va ser molt interessant, vam ser investigadors durant una hora i ens ho vam passar molt bé.

“Feu click AQUI per veure fotos”.