Ambients i racons del mes d’abril

Continuem amb el treball de racons i ambients, una forma d’aprendre on els nens i nenes d’educació infantil gaudeixen molt.

Els racons els fem cada matí quan entrem a l’escola, i en ells treballem les matemàtiques, llegir i escriure, la motricitat fina i la grafomotricitat. Hem aprofitat per treballar la llegenda de Sant Jordi per crear el nostre lapbook.

Els ambients els fem a la tarda, i tenen una durada de 15 dies. Aquest mes d’abril hem gaudit dels següents:

• Ambient de joc simbòlic: hem tornat a obrir la perruqueria, i aquestes dues últimes setmanes hem tingut la caseta amb tots els seus complements.
  • Ambient d’art: hem jugat i creat amb diferents materials i tècniques relacionades amb la diada de Sant Jordi.
  • Ambient  dels minimons: hem creat un món petit relacionat amb la llegenda de Sant Jordi i la primavera.
  • Ambient de la taula de llum: hem creat el nostre “Elmer” i hem experimentat amb diferents materials i la llum.
  • Ambient de construccions: hem jugat amb les peces de fusta de diferents formes i aquestes dues últimes setmanes hem fet construccions amb tubs de cartró.

A continuació, us deixem les fotografies de cada escola:

FINS AVIAT!