ADÉU AL CURS 2022-2023

Avui mestres i alumnes de la ZER Poblet hem dit adéu als alumnes d’aquest curs 22-23. Les aules que des de primers de setembre s’han omplert de rialles, converses, explicacions, lectures, exposicions i un infinit més d’activitats, a partir de demà quedaran en silenci, però guardaran un reguitzell de vivències, anècdotes i complicitats esperant els infants que al setembre començaran un nou curs escolar.

A l’escola Mare de Déu dels Torrents, de Vimbodí i Poblet, hem començat la jornada amb uns entretinguts tallers de treballs manuals organitzats pels alumnes de sisè. Després hem esmorzat tots junts amb l’esmorzar que ens han preparat els alumnes de sisè. Un bon pa amb tomàquet!!! Tot seguit hem fet un petit homenatge a la Maite, la monitora del menjador de l’escola, que aquest ha estat el seu últim dia de curs, ja que es jubila!!! Moltes gràcies Maite, per aquests anys, donant dinar als nens i nenes de l’escola. Finalment, hem anat a cinema Foment per acomiadar a les companyes i companys que aquest curs acaben sisè juntament amb les seves famílies i totes aquelles que han volgut acompanyar-los. Hem vist un petit vídeo del seu pas per l’escola aquests anys, se’ls hi ha fet l’entrega del diploma de la ZER i també d’un petit obsequi a cadascun d’ells. Per acabar el dia, cadascun d’ells ha pogut acomiadar-se, amb unes paraules molt emotives, de les companyes i mestres de l’escola.

A l’escola del Montgoi  de Vilaverd, hem fet el comiat del curs arribant amb rodes. Després hem anat al local social on ens esperaven les famílies. S’han mostrat arts escèniques i cultura popular treballades durant el curs. L’obre de teatre, “Visca les ungles de colores!!” i també hem ballat el ball de bastons. I per acabar la festa, l’AMPA tenia unes sorpreses preparades… han regalat una orla a tots els infants i després ens han convidat a tots plegats a fer l’aperitiu.
Gràcies a tothom per venir!! Ha estat un comiat ben especial!!!

I a l’escola de Blancafort,  a primera hora hem vist un vídeo del pas de l’escola de l’Arlet, la nena que avui posava punt final al seu pas per l’escola. Després hem sortit al pati on hem pogut gaudir de diferents jocs i per acabar aquest matí tan especial i emotiu hem anat a la piscina on ens hem remullat i ens ho hem passat d’allò més bé.

Fotos escola Mare de Déu dels Torrents

Fotos escola del Montgoi