A Blancafort hem començat la quinzena cultural

A l’escola de Blancafort aquesta setmana hem iniciat la ja tradicional quinzena cultural. Aquesta setmana els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle superior han gaudit de diferents activitats teatrals amb la resta d’alumnes de la ZER Poblet i també han realitzat les activitats que expliquem a continuació:

Taller sobre el safrà a càrrec de Joan Cartanyà, on hem conegut l’origen d’aquesta espècie tant preuada, el seu cultiu, la seva planta i la seva elaboració a partir de la flor.

Taller sobre fauna, a càrrec de David Bové col·laborador del projecte Animalades de la càtedra Educació i Patrimoni Immaterial dels Pirineus de la Universitat de Lleida.

Aquí us deixem unes fotografies d’aquests tallers que formen part de la primera part de la quinzena cultural.

El cultiu del safrà

De  qui són aquestes banyes?