25N Dia Internacional per a l’eliminació de la violència de gènere

A l’escola Mare de Déu dels Torrents vam parlar i debatre sobre el que representa el 25N, un dia en el que tenir present que s’ha de lluitar per eliminar qualsevol tipus de violència de gènere.

Vam parlar sobre diferents tipus de violència i el seu significat, què vol dir igualtat, què hi podem fer per promoure-la i què hem d’evitar sempre.

Entre tots i totes les alumnes de l’escola vam crear un mural amb idees del què SI que podem fer i del què NO hem de fer.

El resultat, un treball d’aula en el que van participar tots i totes i el qual podreu veure exposat al vestíbul de l’escola.

Vegeu fotos del procés i el resultat final aquí