1r dia d’escola!

Bon dia famílies!!!

Avui ha estat un dia molt important pels vostres fills/es!!! El 1r dia d’escola ja esta SUPERADÍSSIM!!!

A l’escola de Vimbodí, ens hem reunit tots junts per explicar el projecte d’innovació que durem a terme aquest curs: AVANCEM JUNTS! Amb el qual treballarem per millorar la convivència a l’escola i a la ZER.

Els alumnes de P3 i P4, al matí hem fet una mica d’adaptació a la nova classe, la nova mestra, hem retrobat companys de la llar i n’hem conegut de nous, i també hem jugat força estona!

Els alumnes de P5 i 1r, al matí hem ordenat el material, hem escollit la nostra cadira, hem fullejat l’agenda i hem vist que haurem d’omplir l’aula perquè està molt buida!!! I a l’hora del pati…  hem sortit al pati dels grans!!!

A la tarda, els de 1r hem fet música i els d’educació infantil hem estat junts per explicar el conte Un somni de pluja i hem pintat una goteta d’aigua amb el nostre dit índex i pintura blava.

Si voleu veure fotos de P3 i P4, cliqueu aquí.

Si voleu veure fotos de P5 i 1r, cliqueu aquí.