ENHORABONA NÚRiA i LOLA!!!

L’Ajuntament de Vimbodí i Poblet va convocar un concurs per dibuixar la postal de Nadal de la vila.

Els alumnes de l’escola es van haver d’inspirar en l’obra de Maties Palau Ferré, pintor i escultor montblanquí nascut el 24 d’agost de 1921, del qual aquest any es celebrarà el seu centenari.

L’escola va rebre telemàticament un seguit d’obres i un vídeo explicatiu que es van visualitzar a les diferents aules. Tots els alumnes van participar en el concurs i les guanyadores han estat la Lola Fernàndez (P5) i la Núria Rodríguez (4t). ENHORABONA  A  LES  DUES!!!!

Aquesta tarda, a les 18h i a la plaça Major, la Lola i la Núria seran les encarregades de fer l’encesa oficial de les llums de Nadal de Vimbodí i Poblet.