ÚLTIM REPTE: Els meus dies de confinament!

Moltes gràcies per la vostra participació als reptes! Amb l’arribada de les vacances de Setmana Santa hi posem un punt final.

Ens voliem despedir i desitjar-vos unes bones vacances presentant un projecte:

Un nou canal per a aquests dies

Com saps, aquests dies ens hem de quedar a casa. El coronavirus ens està obligant a canviar els nostres hàbits i rutines per evitar que hi hagi més persones contagiades. Però… què fas amb tot aquest temps a casa? Ens agradaria saber-ho per un molt bon motiu.

Vols aparèixer en un nou programa de YouTube?

T’agradaria escoltar propostes d’altres nois i noies com tu?

L’equip de Clip Club TV, un programa diferent i diari, volem que ens expliquis què estàs fent aquests dies per donar idees a altres nens i nenes. Es tracta de dir-nos quines activitats fas a casa per passar millor les hores, però sempre tenint en compte que es puguin fer en qualsevol altra llar.

Et proposem alguns exemples:

–       Si has llegit un llibre, pel·lícula o sèrie de YouTube o TV que t’agradi molt, volem que ens ho recomanis.

–       Quina música escoltes aquests dies per posar-te de bon humor?

–       Si t’has inventat un joc i vols que altres nens i nenes el coneguin, explica’ns com funciona

–       Ets cuinetes? Si has fet una recepta de cuina fàcil i divertida, comparteix-la!

–       Si creus que encara hi ha nois i noies que no saben com rentar-se adequadament les mans, ens pots fer una demostració de la teva tècnica més depurada.

–       I el teu pare o la teva mare, com s’estan comportant aquests dies a casa? Explica’ns-ho!

I així amb moltíssimes coses: coreografies i balls, exercicis que fas a l’habitació, dibuixos experimentals, contes inventats, manualitats, jocs de cartes, origami, trucs de màgia…

Segur que tens algun talent amagat i, si el comparteixes, pots entretenir molts nois i noies.

Instruccions perquè els vídeos et quedin d’allò més pro!

–       Grava’t amb el mòbil, la tauleta o l’ordinador.

–       Fes-ho en format horitzontal.

–       Procura que al teu voltant no hi hagi molt soroll, així podrem escoltar-te millor

–       Evita el contrallum (no gravis d’esquena al sol)

–       Mira a la càmera, però intenta ser natural, com si ho expliquessis al teu pare, mare, germans / es o amics i amigues

–       Procura que els vídeos no siguin molt llargs (com a molt, un minut i mig)

Per pujar els vídeos t’ho posem molt fàcil: connecta’t a www.clipclubtv.com i explica’ns la teva història.

MOLT BONES VACANCES DE SETMANA SANTA!