La ZER s’escapa a la neu!

Tota la Zer, el passat dimarts 3 de març, vam visitar les instal·lacions de Portainé. Els més petits i l’alumnat de cicle inicial van poder gaudir d’un matí al parc lúdic fent ninots de neu i baixant amb trineus i donuts els més valents.

L’alumnat de Cicle Mitjà va seguir amb l’Esport Blanc, practicant snowboard tot fent equilibris sobre la taula.

L’alumnat de Cicle Superior practica l’esquí alpí, aprenent normes de seguretat i estratègies per baixar sense fer-nos mal.

Al finalitzar les activitats dinem plegats a l’hotel i entrem en calor per tornar a agafar el transport de tornada.

Un dia rodó!

Recull fotogràfic