Hort escolar

Els alumnes de la Vall Fosca hem començat el projecte d’Escola Verda, estem molt il·lusionats per compartir aquest moment tots junts.

Hem creat les nostres insígnies per saber de quin grup formem part. Ho hem fet de manera cooperativa i entre tots ens hem ajudat.

També hem començat a recollir els fruits que ens ha donat l’hort, els tomàquets, els porros, les cebes, els carbassons. Quin goig que fan i són molt bons!

Amb aquestes verdures hem menjat un puré boníssim i unes amanides de tomates per llepar-se’n els dits.

Seguim recollint llavors de fesols de la perona i afartapobres. I també recollint menta i lavanda.

Agraïm l’ajut de les famílies que han regat una mica l’hort a l’estiu o ens han ajudat a arreglar alguna eina.

Tot seguit us mostrem la feinada que hem fet i la bona collita!