Fi de curs 2020/21

Durant els darrers dies a la nostra ZER han tingut lloc les festes de final de curs, que si bé en un principi anaven regides per unes certes normes, a mode resum del que ha estat el curs, finalment i a última hora algunes de les activitats s’han pogut fer en menor o major mesura amb la presència controlada de les famílies.

A continuació us deixem les carpetes de les festes corresponents a cada escola:

Escola Aeso
Escola de Salàs

Escola la Vall Fosca

I aquesta ha estat la fi d’un curs incert, segurament el més atípic dels que recordem i recordarem, on alumnes i mestres hem vist marcat el nostre dia a dia per totes les mesures que mai haurien pogut imaginar ni els millors guionistes de ciència ficció, i es que és ben cert que la realitat sempre supera la ficció.

Malgrat tot podem afirmar que en el nostre cas el desenvolupament de tot el curs ha estat tot un èxit malgrat la pandèmia no ha distingit entre grans i xics i és per això que aprofitem per enviar els millors desitjos a totes les persones que s’han vist afectades per aquest virus que tants inconvenients està causant.

Ara és temps de gaudi i de descans, desitgem que totes les famílies l’aprofiteu d’allò més bé, amb sentit comú i seny, i que el curs vinent el puguem començar de la millor manera possible.

Gràcies per tota la confiança dipositada en nosaltres.