Celebrem la castanyada a les nostres escoles!

ESCOLA DE SALÀS DE PALLARS:

Com cada any, la Castanyada va arribar, envoltada de fulles seques, olor de castanyes torrades i també amb gust de… panellets! Els nens i nenes de Salàs van esdevenir mestres pastissers i van fer unes creacions espectaculars i boníssimes! També vam conèixer altres estils de celebració de Tots Sants, centrant-nos en el país de Mèxic, realitzant les nostres pròpies Catrines.

A la tarda, ens van visitar les famílies i entre tots i totes vam fer una bona festa, menjant castanyes i panellets i també ballant al ritme de les cançons de la Castanyada que més ens agraden.

Podeu veure les fotografies de la festa clicant a la següent imatge:

ESCOLA LA VALL FOSCA:

A l’escola la Vall Fosca, amb la tardor han arribat els panellets, les castanyes i els castanyers.

Recull fotogràfic de la festa:

ESCOLA AESO:

El dimecres 30 d’octubre vam  celebrar la castanyada a l’escola. Les activitats es van començar a l’hora del pati amb un esmorzar de tardor basat en productes km0 que va portar l’Associació de la Gent Gran d’Isona i la Conca Dellà : embotits, formatge, mel, codonyat, melmelades, fruits secs i coca. Després del pati  tots els nens i nenes , per Internivells,  vàrem   fer una manualitat ( una mandala de tardor ).

A la tarda es van ballar i cantar danses i cançons . Tot seguit els nens i nenes  de Cicle Superior  van repartir les castanyes i vàrem fer una bona festa.

Recull fotogràfic de la festa