CARNAVAL A LA ZER!

El rei Carnestoltes no hi passa pas de llarg per la Zer. Ens visita i ens ordena que fem molta gresca! Cada setmana una ordre diferent ens endinsa dins el desgavell. I l’últim dia l’acomiadem, amb espectacle o rua pels carrers.

Resultat d'imatges per a "CARNESTOLTES"

A l’escola Vall Fosca ens apropin als oficis de la vall, des de la prehistòria fins a la mecanització. Interpretem danses i cançons per acomiadar a l’amfitrió.

A l’escola de Salàs, una bona disfressa inventaràs i cap a la rua a saltar i ballar. Famílies i escola, dansant alhora!

A l’escola d’Isona arriben els romans: lleons, soldats, artesans i adinerats. Mentre la Guixa veiem preparar, obrim la gana fent batucada i dansant pels carrers del poble.

Recull fotogràfic:

ESCOLA VALL FOSCA