5è repte: Benvinguda primavera!

Amb el març, arriba l’alegria i la primavera. Alegria de poder compartir boniques estones amb els que estimem, sense presses, deixant-nos sentir.

Aquest matí us proposem celebrar l’arribada de la primavera d’una manera especial.

Per activar el cos, comença a moure’l lliurement (baixa les finestres si ho creus oportú) amb la cançó Alegria del Cirque Du Solei .

Després, celebra l’arribada de la primavera amb Vivaldi. Escolta-la una vegada, escoltant el teu cos i movent-lo cap allà on et demani.

Ara,  seu a la cadira, agafa paper  i colors/retoladors/pintures o el que tinguis i…PINTA LA PRIMAVERA! Mireu com ho fan aquests alumnes d’Infantil…

Resultat d'imatges per a "dibujo primavera de vivaldi"

Ja teniu fet el vostre? Ens el podeu enviar a c5001886@xtec.cat i en farem un recull per compartir amb les companyes i companys a la web de l’escola.

I per acabar… un KARAOKE FAMILIAR! Coneixeu la cançó Amagada primavera de Txarango?

#totanirabe

#joemquedoacasa