TREBALLEM EL NOSTRE ENTORN PROPER A C.I.

Durant aquest primer trimestre a les sessions de medi social hem estat treballant el nostre entorn proper, és a dir, l’escola i els nostres pobles.

Hem treballat els plànols de l’escola i els seus voltants, i hem apres a orientar-nos! Ens hem situat en un mapa, hem localitzat coses i ens hem desplaçat amb l’ajuda de la brúixola.

També hem fet uns treballs preciosos sobre els nostres pobles. Vam pensar conjuntament que seria interessant d’explicar sobre els nostres pobles i a partir d’aquí vam iniciar el treball d’unes cartolines per acabar fent-ne una exposició oral.

Ja ho veieu, hem treballat de valent i aquí teniu un recull de les imatges:

Fotos de les activitats d’orientació.

Fotos i vídeos dels treballs dels nostres pobles de la Vall Fosca.