Trobada esportiva d’internivells al club Sicoris.

collage sicoris
El passat dijous 12 de maig els nens i nenes de sisè curs de la ZER van gaudir de la segona trobada esportiva d’internivells. Aquest any la trobada ha estat coordinada pels mestres de la ZER, mestres de les escoles adscrites a l’Institut de Seròs i les professores d’educació física del mateix institut.

El principal objectiu de la trobada és establir vincles i retrobar companys i companyes, els quals l’any vinent seran els nostres companys i companyes a la nova etapa escolar. Així doncs, nens, nenes, i mestres es van agrupar en petits grups barrejats amb infants de la resta d’escoles i l’institut per gaudir de les diferents activitats programades.

Després d’esmorzar i agafar forces, els infants van gaudir d’esports col·lectius, com el Korfbal, amb l’ajuda de la Meri i l’Albert (jugadors del Lleida Korfbal), activitats aquàtiques, a la piscina climatitzada del club, jocs de cooperació a l’exterior i fins i tot de Volei Platja al sorral acompanyats pels monitors del club Sícoris.

Una vegada conclosa la trobada, tots junts vam menjar plegats a la zona d’esbarjo on, a més de poder parlar i jugar amb companys dels altres grups, també vam poder conèixer i compartir anècdotes i impressions de la jornada.
Fotos de la Trobada