Bicicletada a l’aiguabarreig de la Granja d’Escarp

El dimarts 24 de maig els nens i nenes de l’escola de Massalcoreig vam poder gaudir d’una sortida en bicicleta a l’aiguabarreig de la Granja d’Escarp. Abans de sortir, tots i totes vam revisar les nostres bicicletes, vam repassar les motxiles i acompanyats pel Ricard, pare de l’Ares vam sortir direcció la Granja d’Escarp. Abans d’arribar vam fer una parada a l’aiguabarreig que hi ha entre els dos pobles. Vam poder veure de primera mà el punt exacte on s’uneixen el riu Cinca i el Riu Segre.

Després de la parada, vam continuar fins arribar a l’espai de les barbacoes, on vam esmorzar i descansar una mica. En acabar, ens vam endinsar a la pasarel.la que hi trobem vora el riu. En aquesta petita incursió ens vam trobar un extens canyar, un arbre asiàtic nomenat Salix babylonica i fins i tot vam poder veure algun blauet, un ocell típic de la zona.

Després de gaudir d’un dels elements naturals propers a l’escola, vam fer una petita visita als nostres companys i companyes de l’escola de la Granja d’Escarp, els quals ens van convidar a jugar i compartir una estona de jocs amb ells.