LLEGIM AMB LES FAMÍLIES

Aquest curs hem convidat als/les familiars dels/les alumnes de Cicle Mitjà a venir a l’escola per llegir en veu alta.
Hem tingut contes de temàtica diversa, contes amb diferents idiomes, contes explicats de maneres ben originals,…
L’alumnat protagonista s’ho ha preparat amb molta il·lusió i l’alumnat oient… Llegeix més»

EL MIL MANERES D’ALCOLETGE ENS FA RIURE MÉS QUE MAI!!

De nou han arribat les jornades escolars del Festival Mil maneres, festival d’arts escèniques que te lloc a Alcoletge. Aquest any la disciplina escollida ha estat el CLOWN (pallassos).
Un any més, la nostra ZER ha volgut estar present i tot l’alumnat de primària i… Llegeix més»

ENS DIVERTIM AMB HERVÉ TULLET

A l’espai artístic provem moltes tècniques i textures amb els grups internivells. La setmana passada ens ho vam passar d’allò més bé seguint les instruccions d’un taller de l’artista Hervé Tullet.
– Preparats i preparades? Vull veure un puntet.
– Que tothom canviï de lloc.
– Ara vull… Llegeix més»