Sortida a la granja-escola de la Saira.

El passat 10 de maig, els més petits i petites de la ZER van gaudir d’una jornada de convivència amb la natura a la granja-escola de la Saira. Durant la jornada els infants van conviure amb diferents oficis relacionats amb la natura. Distribuïts en tallers, els nens i nenes de 3 anys van elaborar colònia desde la mateixa recollida de les herbes fins abocar-la en petits pots.

Els infants de 4 i 5 anys van elaborar polseres de llana. Primer de tot van tenir que triar una ovella i amb ajuda dels monitors van veure el procès d’esquilar l’ovella i cardar la llana per al seu ús. Per la seva part els menuts i menudes de cicle inicial van elaborar cistells de vimet, una tasca força elaborada on ens ho vam passar molt bé.

Després de viure i compartir els diferents tallers, mestres, nens i nenes van poder visitar els diferents animals que hi viuen la granja. Així va ser com vam conèixer en Pintxo, el poni que viu a la granja-escola amb el que van poder fer un petit viatge i tot.

En acabar la visita als animals ens ho vam passar pipa acabant de descubrir l’entorn i gaudint de la zona de jocs.
Fotos de la sortida