Festival de Sant Jordi a Maials!!

El passat dia 22 d’abril, nens, nenes, families i mestres es van trobar a l’espai de la societat per gaudir i celebrar tots plegats de la gran festa del llibre a Catalunya, Sant Jordi.

Així doncs tant el menuts de la casa com els grans van oferir a un entregat públic un festival força divertit i variat.

La tarda va estar força amenitzada ja des de bon començament amb una gran actuació dels infants de l’escola representant diferents versions adaptades de la història de Sant Jordi.

Per acompanyar les grans interpretacions , els infants també van oferir un seguit de danses catalanes i la narració de dites i poemes que havíen treballat a l’escola setmanes abans.

Fotos de la festa de Sant Jordi