SANT JORDI A L’ESCOLA SANT JAUME DE LA GRANJA D’ESCARP

A l’escola Sant Jaume  aquest curs vam celebrar un Sant Jordi diferent als altres anys. En lloc de concurs i lliurament de premis per categories de dibuixos, contes i auques que gestionava l’AMPA,  enguany l’escola va organitzar una exposició amb els treballs de l’alumnat que van realitzar durant la Setmana Cultural amb el Projecte Interdisciplinar de la ZER l’Oliver ” Som més artistes” a la sala ” Lo Ball”.

Al llarg de la Setmana Cultural, que es va celebrar l’última setmana del segon trimestre,  es van anar treballant diferents arts:

• Dilluns: cinema
  • Dimarts: escultura i arquitectura
  • Dimecres: literatura i poesia
  • Dijous: pintura i fotografia
  • Divendres: Arts escèniques, música, dansa i teatre

L’escola va organitzar una exposició d’aquarel·les, de cal·ligrames, d’ auques, de fotografies i d’ escultures que van realitzar tots els i les alumnes de l’escola i l’exposició va estar oberta a tota la població . Al llarg de la jornada hi va passar molta gent interessada en els treballs que havien fet els infants i va ser un èxit de públic.

Pel que fa a les arts del cinema i de les arts escèniques es poden visitar a la pàgina http://agora.gencat.cat/zeroliver/

Els i les alumnes de Cicle Superior van fer de guies i atenien totes les persones que anaven arribant en diferents torns.

A més, els diferents grups de l’escola van anar a visitar la paradeta de llibres i roses que havia muntat l’AMPA a la Plaça de la Creu. L’AMPA va regalar a cada grup un llibre per l’aula.

Si desitgeu veure més fotos, cliqueu aquí.