MÉS ESPAIS D’APRENENTATGE!!!

Aquest tercer trimestre els alumnes de cicle mitjà seguim amb les propostes dels espais. Triem un espai i anem practicant la proposta, ens atreu molt.
Algunes de les propostes que hem fet són: la d’estampació, amb taps i goma Eva hem fet un segell ben original per decorar les nostres creacions. També ens agrada l’activitat dibuixo el que sento, molt divertida, amb moltes sensacions i molta música. Hem fet propostes de collage, amb retalls de revistes.

També hem pintat una làmina i amb la tauleta i l’aplicació QuiverVision, el dibuix agafa vida, creix, es belluga, llança la pilota, mou el camió…, és força divertit!
Amb tranquil·litat hem fet la proposta “origami”, cada alumne ha triat amb més o menys dificultat i ha fet la seva creació.

Per fer aquestes propostes ens ajuda molt les tauletes, ens donen idees, ens descarreguem les aplicacions corresponents i seguim les instruccions.
Ens queden altres propostes interessants, també les farem, els espais d’aprenentatge ens dóna l’oportunitat i l’autonomia d’aprendre amb la pràctica, l’observació i la nostra creació.