DIADA DE SANT JORDI A MASSALCOREIG

Benvolgudes famílies!

El passat divendres 23 d’abril vam celebrar la Diada de Sant Jordi. Vam gaudir d’una jornada ben bonica amb tota la comunitat educativa.

A la primera franja del matí vam dur a terme el passa llibres pel poble, vam preparar diversos punts on poder deixar llibres per compartir-los amb tothom qui volgués. Vam aprofitar el passeig per regalar punts de llibres fets pels infants, als establiments de Massalcoreig com la farmàcia, el bar Montse, l’Ajuntament, el CAP, el quiosc Ingrid, el Disbo… I, abans de tornar, vam visitar la paradeta de llibres i roses que havia preparat l’AFA de l’escola. Cada classe vam comprar uns llibres que ens ajudaran a gaudir de la lectura.

En acabar, vam fer una estona llarga de pati a l’escola. I després, els grans van explicar contes als petits i als mitjans. Aquests contes els havien seleccionat prèviament i els havien treballat per poder fer una lectura de qualitat. La veritat és que va ser una estona molt enriquidora.

A la tarda, vam poder ballar i jugar al pati, per després dirigir-nos a la Plaça Nova del poble, on ens esperava un conta contes de la companyia “El Sidral”. Ens va fer riure molt i ens va encantar poder tornar a gaudir de la cultura de tant a prop després de tant temps.

Mireu les fotos de la diada: https://photos.app.goo.gl/HDpsDv8gLXuFWA5j6