Marató de Contes a Massalcoreig!!

Aquest any els nens,nenes i mestres de l’escola de Massalcoreig han viscut la festa de Sant Jordi de manera ben diferent. Han gaudit de la gran festa del llibre amb una marató de contes.

Ha estat una experiència força engrescadora per als infants ja que a més a més de poder gaudir de l’escolta d’un conte, han pogut iniciar-se en la pressa de decisions triant cada nen/a el conte al qual volia assistir segons l’oferta que els adults oferien.

D’aquesta manera, la festa no es va portar a terme el dilluns dia 25, sinó que, ja el divendres 22, els nens i nenes havíen de decidir en assistir a 1 conte dels 3 que s’oferien en cada una de les dos sessions.

Amb el conte triat, les entrades adquirides i les mestres preparades, la tarda del dilluns es va convertir en la gran festa del llibre i la narració del contes!!!
Fotos de la Marató.