Festival de Sant Jordi a la Granja d’Escarp

El passat dilluns 25 d’abril va ser una tarda diferent a l’escola Sant Jaume. A la tarda, nens, nenes i mestres van oferir un festival molt entretingut a les seves families i al seu poble.

Per començar els menuts de l’escola van oferir una versió molt divertida de l’història de Sant Jordi. En acabat els nens i nenes de cicle inicial ens van sorprendre recitant dites i poemes relacionats amb la temàtica de la festa.

Els nens i nenes de cicle superior van aportar un poema preparat per tots i totes i una actuació molt elaborada d’acrosport, on agrupats en petits grups elaboraven figures acrobàtiques al compàs d’una cançó.

Per arrodonir la trobada, tots els grups amb l’acompanyament de la Beatriu van acabar deleïtant els espectadors ballant unes danses treballades a les hores de música.
Fotos de la Festa de Sant Jordi.