L’escola Sant Jaume acomiada el curs amb la festa de l’aigua.

Dimarts 21 de juny els infants de l’escola Sant Jaume junt el seus mestres van acomiadar el curs amb les tradicionals cucanyes organitzades pels infants de sisè.

De bon matí mentre els infants de sisè preparaven les activitats, la resta d’infants vam gaudir d’una pel.licula tots plegats. A l’hora pati vam compartir tots coca amb xocolata desfeta.

Després d’esmorzar vam començar les cucanyes. Primer de tot vam distribuïr els infants en petits grups. Al llarg del matí tots els grups es van divertir molt fent relleus d’aigua, curses amb sabó…

Mireu les fotos i us fareu una petita idea del bon matí que vam viure tots plegats.