L’escola Otogesa visita Almatret

El passat divendres 16 de juny els infants de l’escola Otogesa de Maials van visitar el poble d’Almatret. En arribar al poble, els infants de cicle inicial i infantil van fer un tomb pel poble fins arribar al Museu de la Pagesia, propietat d’en Pepe Guillermo. Allà vam poder observar i manipular estris, eines i aparells que els pagesos han fet anar al llarg de la història. En acabar la visita ens vam retrobar amb els companys de cicle superior i cicle mitjà a la zona esportiva del poble i junts vam esmorzar coca amb xocolata.

Pel que fa els alumnes de cicle mitjà i cicle superior a més de visitar també el Museu de la Pagesia, també van visitar altres indrets del poble com el Museu de la Pedra, l’ermita de Sant Joan o el safareig de l’aigua, on antigament els veïns del poble anaven a buscar aigua.

Una vegada vam acabar les visites tots els infants de l’escola i els seus mestres es van desplaçar a la plaça major. Petits i grans com a mostra d’agraïment al poble van oferir unes dances treballades a l’escola amb la mestra Carme. Fotos de la sortida