Trobada de ZER a Massalcoreig

El passat dimecres 21 de juny els alumnes, mestres i famílies de la ZER l’Oliver van acomiadar el curs a Massalcoreig.

Va ser un matí força emotiu doncs a banda de acomiadar el curs, també ens acomiadavem dels infants que enguany cursaven sisè, els quals se’ls hi va fer entrega de les orles.

Després de l’acte de les orles, els infants de les escoles, organitzats per cicles van oferir unes dances treballades a l’àrea de música. Un cop acabades les dances, vam esmorzar tots plegats al casal del poble.

Va ser llavors quan es van acompanyar les cosidores del poble i ens vam fer una petita mostra del seu treball. Gràcies a la col.laboració dels pares de l’escola de Massalcoreig els infants i mestres ens vam poder fer unes divertides fotografíes al photocall personalitzat.

Per acabar DJ Iphons van amenitzar la festa amb una selecció de cançons per acomiadar el curs ben animats.

BON ESTIU!!!Fotos de la trobada