LA BIOGRAFIA DELS PADRINS I DE LES PADRINES DE CICLE MITJÀ

L’alumnat de Cicle Mitjà de l’escola Sant Jaume hem estat treballant la tipologia textual de la biografia.

Hem vist diferents models d’aquest tipus de text i entre tots vam pensar quines parts hauria d’incloure el nostre treball.

Hem triat la biografia dels nostres padrins, padrines i besàvies i els hem preguntat on van nèixer, on van anar a l’escola, com va ser la seva infantesa, la seva joventut, si es van casar, si han tingut fills i filles, la seva feina,… i moltes coses més.

Hem llegit la biografia dels nostres padrins i padrines als companys de l’aula i també hem fet un mural on hem penjat les nostres produccions, les fotos dels protagonistes de les nostres biografies i també les nostres fotos.

Ens hem quedat sorpresos per les aventures, alegries i tristeses que han hagut de viure els nostres padrins i padrines.

US ESTIMEM MOLT I MOLT PADRINS I PADRINES!!!  UN PETÓ MOLT FORT!!!

Aquí us deixem un recull de fotos que il·lustra aquest treball.