TORNEM A TENIR EL NOSTRE HORT A PUNT!!

Després d’un hivern amb ventades, neu i fred per fi el passat dimarts i amb l’ajuda del Fusteret vam poder posar a punt el nostre apreciat hort escolar. Les herbes eren abundants però vam muntar una brigada i amb aixades i rasclets vam treure totes les males herbes. Sota d’aquestes vam descobrir els enciams, bròquils, rabenetes, etc que havíem plantat al primer trimestre. Quina alegria veure que allí estaven a punt per ressorgir. També vam netejar la bassa i vam posar aigua neta als peixos. Va ser molt divertit agafar-los amb la ma per transportar-los d’un lloc a l’altre. Ara ja el tenim net i llustrós, i només ens resta cuidar-lo per poder collir d’aquí poc els tresors plantats.

Clica aquí per veure les fotos

1. Pol

Nosaltres també tenim un hort m’assembla increïble que tingueu un estanc amb peixos perquè nosaltres no,des de Massalcoreig us enviem un abraçada

2. Amina

Hola desde Massalcoreig, soc una alumna de tercer, a mi m’agraden molt els animals i tenir peixos a l’escola és una gran sort, quin sort teniu!!!
    Jo també vull tenir peixos!!!